Wednesday 18 January 2012

Episod #14 Siri "Biarkan Aku Menyayangimu, Bro"





   “ Erm..ok..abang bukak ar..”
   Asyraff menanggalkan tali pinggang itu. Ditariknya keluar perlahan-lahan dan ianya jatuh. Butang seluar jeans itu dibuka. Sentuhan jari Asyraff bermain-main di pusat Haris lalu menusuk sensorinya. Dia menarik nafas dan cuba mengawal perasaannya pada saat itu.

“Boleh abang..buka zip ni pulak..sayang?” Nada soalannya sangat menggoda. Goyah jiwa Haris.
      “Ok..abang unzip ar..”Kedengaran pasrah suara Haris Zalman pada saat tersebut. Dia biarkan sahaja apa yang ingin dilakukan oleh boyfriendnya itu.

    Asyraff menarik turun zip itu perlahan-lahan. Dia memandang wajah Haris dan mencium bibirnya. Asyraff menanggalkan seluar kekasihnya sambil bibir mereka erat terkatup. Sedap terasa. Bibir Haris Zalman full sedikit di bahagian bawah dan sangat sesuai bila melekat dengan bahagian atas bibir nipis Asyraff. Ciuman itu sangat padan. Bunyi ciuman itu kedengaran sedap sekali disebalik rintik-rintik hujan yang lebat. Malam masih panjang bagi pasangan itu. Suasana semakin hangat dan haruman lavender bilik itu memukau mereka bedua.

    Haris tidak dapat mengawal perasaannya. Dia melepaskan ciuman dan merehatkan kepalanya pada sisi leher Asyraff. Dia bernafas dengan agak kencang. Dia merasa takut . Goyah. Gelisah. Gersang. Dilihatnya seluar yang dipakai telah terlondeh ke lutut. Kelelakiannya terasa. Sesuatu yang bakal terjadi akan menimpa daripada pertimbangannya. Menyedari hakikat yang bahagian sulitnya pun mula terangsang, Haris berasa sudah sedia. Dia merasa terdedah sekali pada diri Asyraff. Pasrah menanti tindakan boyfriendnya itu. Asyraff memerhatikan bahagian tubuh Haris yang amat sensitif itu mula bernyawa dan tersedar.

   “Abang..”
“Ya sayang…abang ada di sini..”

    Asyraff memandang ke bawah. Kelelakian kekasihnya disebalik fabrik seluar dalam jenis potongan bikini brief itu kian membesar. Ia sangat hampir menyentuh bahagian Asyraff yang juga semakin mencabar keegoan dirinya disebalik boxer hitam yang dipakai. Asyraff menarik nafas kencang dan mencium kembali Haris Zalman. Kini, ciuman itu tidak terkawal. Dia memeluk erat tubuh athletic Haris dan bahagian paling sensitif mereka bersentuhan. Asyraff memang arif dalam ciuman itu. Hujan di luar tingkap menjadi latar bunyi ketika itu. Lebat sekali. Asyraff memeluk tubuh Haris. Rangkulannya kuat. Otot-otot tubuhnya beraksi, fleksibel dengan gerakan ciuman yang diberikan pada Haris. Sudah sekian lama dia menanti babak itu dalam hidupnya. Kesabaran dirinya tidak dapat digambarkan. Terasa enak sekali berpelukan dan bercumbuan dengan kekasih hatinya. Haris Zalman layu di pelukan Asyraff Joe Arfaz.

   Beberapa ketika kemudian, mereka berdua melepaskan cumbuan dan masing-masing bernafas dengan kencang dan cuba untuk mengawal diri yang diselubungi keinginan naluri lelaki masing-masing.

“Sayang..baring dengan abang..”

     Haris melingkah keluar dari seluar jeansya yang terlondeh. Asyraff menarik tangan kekasihnya itu dan dibawa baring bersama dengannya di atas katil. Nafasnya kencang sekali. Degupan bertambah kuat. Kini Asyraff dan Haris saling bertentangan mata sambil berbaring. Asyraff mengusap-usap dada Haris. Pejal sekali ototnya disitu. Lean and fit. Dia tersentuh bahagian tompok merah pada dada bidang Haris.
“Argghsss..bang..ahh.” Cepat-cepat Haris menggenggam jari Asyraff tanda menghalang dari sentuhan itu pada putingnya.

   Melihatkan reaksi Haris,Asyraff tersenyum dan mencium dahi kekasihnya. Dia melekatkan satu ciuman sambil berkata,

“Kau milikku..Haris Zalman…”
   Dengan satu perkataan dibalas dengan satu ciuman,asyraff melafazkan satu persatu,
“You..” Ciuman diberikan pada pipi Haris.
“..Are” Ciuman yang sedikit panjang  diberi pada leher Haris.
“…Mine” Ciuman diberikan pada bibir Haris pula dan di situlah Asyraff menyambung satu lagi ciuman yang sangat panjang. Kelelakiannya kini sudah terangsang kuat. Dia menggesel-geselkan organ keegoannya itu pada bahagian kepunyaan Haris. Haris seperti dibawah satu kuasa raja yang dominan.

     Pelukan Haris pada tubuh Asyraff bertambah erat dan menambahkan lagi kehangatan malam itu bagi mereka berdua. Dalam pelukan cinta mereka. Dia tidak ingin melepaskan Asyraff. Dialah kekasihnya. Asyraff mengusap-usap wajah Haris dan dada bidang kekasihnya sambil cumbuan erat diberikan. Dia menyentuh puting merah pada dada Haris lagi. Haris menarik nafas dalam ciuman mulut tersebut. Sepang tubuh berotot-otot yang sudah erat bersedia. Tinggal hanya fabrik seluar dalam masing-masing yang memisahkan sempadan kelelakian sebenar-benarnya diantara dua jejaka muda itu. Haris Zalman amat ingin di 'miliki' oleh kekasihnya. Tidak tertahan oleh dominasi kemahuan Asyraff.

     Asyraff menyilangkan kakinya pada Haris seolah-olah memerangkapnya dari pergi. Dia tidak mahu melepaskan Haris. Dia sudah ada pengganti dalam diri Haris Zalman. Dia sudah mula mengecapi bahagia. Sudah mula bertambah yakin yang dia juga sudah dimiliki oleh Haris. Hatinya amat tenang dalam pelukan Haris Zalman. Dia selesa disitu. Tiada lain lagi. Tiada keraguan.

   Hujan yang turun bertambah lebat. Asyraff melepaskan bibir Haris dan dia memerhatikan wajah kekasihnya. Dia tersenyum lebar dan berkata,

“Sayang..stay kat sini je lah malam ni..lagipun hujan bertambah lebat ni,” Nada suaranya prihatin dan menggoda.
   “Erm..tu ar..takut gak balik lewat sangat..nanti gate close.
“Tak pe sayang..stay with me tonight..please..I beg you..”
“..Ok. I stay

   Asyraff menundukkan mukanya lagi dan kali ini dia bernafas di sisi leher Haris Zalman. Wangian Dunhill yang dipakai oleh Haris amat disukai.


"Emm...wanginya sayangku ni...Desire ke ni..oleh Dunhill..kan my love?"
   "Ya,..Desire...macam mana abang tahu..?"
"Abang pernah pakai wangian tu sayang,...dan...abang lagi suka bila kekasih abang memakainya...mencabar desire abang.."


 Asyraff terasa begitu tenang. Haris Zalman memeluk erat tubuh sasa Asyraff. Sekali sekala dia melekatkan cumbuan pada leher dan bahu kekasihnya itu. Dia juga bersyukur dimiliki. Akhirnya jua, Haris Zalman tidak perlu sepi lagi. Sejarah baru bermula.


3 comments:

  1. wow.... dapat merasainya sangat2...
    dengan hujannya kat sini... bacanya lagi terus menaikkan nafsu nih... haha
    keepit up abg

    ReplyDelete