Tuesday 10 January 2012

Episod #11 Siri "Biarkan Aku Menyayangimu, Bro"

   Kuliah telah habis. Haris Zalman hanya menghabiskan masanya di dalam bilik menelaah nota-nota untuk peperiksaan kelak. Minggu belajar telah bermula di kampus. Suasana universiti agak lengang dengan ketiadaan para pelajar yang mengambil kesempatan yang ada untuk pulang ke kampung halaman. Kolej kediaman Haris juga agak lengang. Hanya segelintir sahaja yang masih tinggal di kolej.


   Haris keluar dari biliknya untuk ke bilik mandi. Sejak selepas subuh lagi dia sudah mula mengulangkaji. Badannya terasa kurang selesa dan bercadang untuk menyegarkannya. Di dalam bilik mandi, Haris terjumpa dengan seorang pelajar yang seperti pernah di lihatnya sebelum ini. Oh! dialah yang menyelamatkan Haris dari terjatuh ke belakang ke anak tangga tempoh hari. Farish namanya. Haris mengingat kembali. Melihat Haris, Farish yang sedang menggosok gigi menyapanya.


"Hey bro!"
   "Hai..thanks la...ari tu..awak sempat tarik tangan saya..ingat tak"
"Haha..ya..nasib baik kan..tak balik kampung?" Tanya Farish.
   "Tak. Saya nak habiskan masa disini aje..awak..emm Farish kan?"
"Ye..saya. Saya nak balik tapi..tak jadi. Nak stay gak sini" Farish menjelaskan. Dia melihat Haris Zalman yang sedang membasuh muka.
"Awak..Haris..Zalman kan?..bilik 202?" Farish bertanya.
   "Ya.." Haris senyum melihat Farish di cermin itu.
Farish mengangguk. Dia senyum.


   Haris Zalman pun memulakan rutin hariannya sebelum mandi. Dia akan membasuh muka dengan facial wash. Dia tidak pula menyedari yang Farish sedang curi-curi pandang untuk memerhatikan dirinya. Farish berdiri hanya semeter dari diri Haris Zalman di situ. Dilihatnya, tubuh Haris. Fit. Dia tersenyum sendiri. Nice, katanya dalam hati. Pada ketika itu, Farish sengaja untuk melengah-lengahkan masa membasuh tangannga semata-mata untuk menyaksikan gerak-geri Haris. Haris Zalman pula hanya sibuk melakukan rutin paginya itu. Sekali-sekala pandangan Farish melihat bahagian perut dan belakang Haris. Ada 6 packsnya kelihatan. Tubuh Haris Zalman memang bersifat atheletic look. Bahagian punggungnya, pejal disebalik tuala putih yang dipakai. Tuala itu pula singkat dan menampakkan sedikit peha Haris Zalman. Farish merakam bentuk tubuh badan Haris. Dia sengaja bertanya.


"Awak gi gym ke..body..cantik ar." Mata Farish mengambil kesempatan itu untuk memandang susuk tubuh Haris lagi.
   "Oh...hahah..biasa je ni..kengkadang ar aku gi..selalu gi jogging aje.." Haris menjawab agak tersipu malu.
"Bagus lah..aku dah lama tak gym..biasa aku gi kat Celebrity Fitness.." Jelas Farish.


   Haris mengangguk tanda mendengar dan dia sempat juga melihat tubuh lelaki itu. Memang jenis muscular. Pandangan Haris di rasa oleh Farish dan mata mereka bertentang di cermin itu. Farish tersenyum. Seperti ada tanda senyuman itu. Ada sesuatu.  Haris cepat-cepat tunduk di sinki dan membasuh mukanya.


"Adui! Apa aku nih..tak baik tengok-tengok..aku dah ada abang..dah ar.." Bisik hati Haris.


   Farish berkumur dan membasuh mukanya. Dia sempat lagi berundur sedikit ke belakang dengan sengaja untuk melihat bahagian punggung Haris yang sedang membongkok sedikit untuk membasuh mukanya. Farish suka dengan apa yang di sakiskan. Kesukaan itu terasa di kelelakiannya.


"Ok ar bro..jumpa lagi..aku mandi dulu.." Haris melemparkan senyuman pada Farish dan beredar masuk ke shower.
    "Alright beb..see  you"


"Wow! budak ni fit ar..memang taste aku..aku nak jugak budak ni..tunggu..aku kena ada plan ni.." Bisik hati Farish. Terasa kelelakiannya mula terangsang dan mengeras di sebalik tuala yang dipakai dengan melihat gerak-geri dan susuk tubuh Haris Zalman. Nasib baik tiada pelajar lain yang berada disitu. Farish tidak tertahan. Keinginnanya mula membuak. Nafsunya tercabar oleh budak itu.


"I see you..in my bed..Haris Zalman. Kau akan tau ar nanti..sedap ke tak"







5 comments:

  1. nice one...
    keep it up...
    jgn si faris skodeng HZ tu mandi sudah...
    eh? HZ???
    hihi... tambah "D" je dah jd my initials :P
    ~HZD~

    ReplyDelete
  2. waaaahh...mengancam la citer nie...huhu..dont keep me waiting...pergh..best.

    ReplyDelete
  3. seronok lyan citer nier..pleaselah up dates cpattt....

    ReplyDelete
  4. macam tak logik je top yang cari bottom. sampai 2 orang pulak tu. realitinye bottom yang tergile2 nak cari top. hehe. just my opinion~

    ReplyDelete
  5. Anonymous: Tak lojik hanya di fikiran awak bro. Cuba luaskan sikit kotak idea..pasti ada top yang tergila-gila nak cari bottom.

    ala...best la ada ramai top yang laparrr nak bottom..tanpa B takde T right?..just my expensive opinion

    ReplyDelete