Friday 25 January 2013

Inilah perasaan kita PLU bros...


Assalamualaikum bro,

Hari ni pergi klcc lagi. Beli buku tuk brother I kat Kinokuniya dan pegi cari  souvenir tuk colleagues I. Tapi mahal kat Klcc. Over tul. So round2 je kat klcc tu. Tengok-tengok komik kat Kino dan sebelum balik pegi lepak ber ipad kat bawah. Ada satu kedai kopi tu yang aku selalu duk lepak sebelum balik. Cadang nak ketemu minum teh tarik dengan satu kenalan FB ni tapi dia keje. Time aku dah kat bawah tunggu tren dia call. Well, melepas lah nak date dengan dia. Dia kata kul 1 dia kuar shift tapi tunggu kawan dia lambat so aku tak leh tunggu aku balik. Malas nak lama2 kat klcc. Lagipun aku jejalan sorang. Takde bf aku. Aku stop kat KL sentral. G cari gerai jual selendang tuk kawan kat hometown. Murah sangat. Syukur. berkali2 ganda murah dari gerai2 kat klcc. Then, aku rush ke lrt platform. Masa nak masuk platform lrt tu, aku sempat stole a look at this handsome police guy yang duk memerhati dan mengawasi area access gate kat bawah tu. Ok lah juga. Tengok nametage dia..tertulis 'Rizal'. Emm sempat lagi aku beri pandangan mata cupidku kat dia. Dan aku terperasan dia pun pandang aku, maybe sebab aku pandang atau maybe sebab dia terperasan ada aku tengok dia. Tk kisahlah. Yang penting, time aku naik escalator tu, aku curi2 pandang lagi. Macam aku rasa dia pun pandang aku time aku naik tu. Emmm..dalam diam aku cakap "Wish we can be together.." Sebagai PLU feeling macma ni lah buat kita motivated dan inspired to be what we are. Tiap kali tengok jejaka yan kita rasa ok, dari jauh ke dekat ke, firasat kelelakian itu naik dan kita nak dengan dia kalau boleh disitu dan tika itu jua..sebab kita tak nak lepaskan feeling itu drifted just like that kan. Takpe :) aku juga masih mencari bfku sendiri,..ada..adalah dia menunggu aku. Kalau tak de, aku go on macam lagu Titanic tu..kan bro saayng?  Ah.....what a day. A sunny bright Saturday..kalaulah dia milikku dan aku milikknya. Namun, sekadar curi pandangan. Dia gay ke tak aku tak tau. Aku tau, aku suka tengok dia dalam curi pandang itu dan walau seketika cuma, aku bahagia melihat dia. Can do sangat...Well bros, that was what happened on me today ;)

Oh boyfriend where are thou my bf..??

Love,
alb2

4 comments:

  1. nak ler read sambungan "BIARKAN AKU MENYAYANGIMU, BRO"........invite me plsssss.........nizree70@gmail.com

    ReplyDelete
  2. lain kali try senyum kt polis tu..kenyit mata ke..hehehe

    ReplyDelete
  3. salam bro ALB, ive been in that situation so many times before.. haha..
    at that time, mmg feeling macam, "ahhh.. bahagianya~~~"
    tapi apakan daya, rambut sama hitam, tapi hati lain2...

    xpe bro, theres a lot of nice guys out there, even yg sarjan pun ada kalau nak.. haha =D

    anyway, selamat berjumpa dengan buah hati ye..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete