Saturday 24 March 2012

Episod # 17 Siri "Biarkan Aku Menyayangimu, Bro"


Peperiksaan dah berakhir. Haris Zalman memeluk erat tubuh boyfriendnya. Mereka baru sahaja lunch di kafeteria kolej kediaman Asyraff. Asyraff pun sudah menduduki paper akhir nya dua hari sebelum. Tengahhari itu, mereka bercadang untuk have a nap time together di bilik Asyraff.


“Syukur Alhamdulillah bang..paper tadi taklah susah sangat..now I am free..” Jelas Haris.
      “But you are not free when I am holding you like this huh?Hehe.” Asyraff memeluk Haris dengan bertambah manja disusuli dengan ciuman pada leher kekasih hatinya itu. Dia mengeratkan pelukan dan menarik nafas yang panjang pada satu ciuman dileher Haris.
You know bang..your love makes me motivated jugak buat paper tuh..I keep thinking of you.
      “I know sayang..me too. Luckily exam abang tak jugak sukar..Yesterday dah hantar dah proposal akhir kat lecturer. Emmm baby,..you smell so good..” Asyraff meambah ciuman pada pipi dan muka Haris.
“Mesti ar..kita pakai Dunhill tau…Desire lak tu..”

Mereka berciuman lagi di atas katil Asyraff. Hanya kedengaran bunyi degupan jantung masing-masing di ekori dengan bunyi pusingan kipas yang perlahan. Asyraff menikmati saat-saat itu bersama-sama dengan boyfriend yang disayangi. Dia menggerakkan tubuhnya dan berposisi di atas kekasihnya. Haris memandang wajah Asyraff. Mata mereka bertentangan. Seperti terasa pandangan itu seakan-akan ada arus elektrik yang mengalir. Kecomelan muka Haris yang ala-ala rupa Kellan Lutz itu mencuri perasaan hatinya. Asyraff mencium mata Haris, dahi dan pipinya.
“Abang…boleh tak kita macam ni everytime..every single second?..Ris nak abang sentiasa di sisi ar.”
“Ya sayang…tentulah kita akan sentiasa macam ni..apa yang abang buat ni..ikhlas sebab…sebab abang pun sangat perlukanmu sayangku..you know how much I love you right?”
  “Yup..I know..” Bibir mereka bertaup. French kiss yang panjang dan ada ketika Asyraff melepaskan ciuman untuk meredakan pernafasan yang bertambah kencang. Pada ketika itu jugalah, Haris menangkap bibir merah Asyraff dan dilekatkan manja pada bibirnya semula. Aksi itu mencabar nafsu Asyraff dan dia mula menggerak-gerakkan abdomennya dalam satu ritma yang mencabar kelelakian Haris. Ciuman berterusan diantara dua arjuna yang dilamun cinta dan kasih. Asyraff melepaskan bibir Haris dan meletakkan satu jari pada bibirnya..

 “Shhh…sayang…dengar ni..” Dia segera mengambil tapak tangan Haris dan meletakkannya di dada kiri.
 “Dengar tak sayang? Emm?...setiap beat of my heart…setiap saat..dah..you bertakhta di jiwaku..Biar aku menyayangimu forever,bro.”
 Asyraff berkata dengan nada dan ton suara yang garau dan kedengaran sayu yang menampakkan bukti cinta dan nalurinya terhadap Haris. Haris terkerut kening sedikit tatkala mendengar penjelasan Asyraff. Dia tekejut. Kedua-dua mata kekasihnya berlinang air. Asyraff Joe Arfaz mengeluarkan air mata, mengaburi pandangannya.
“Eh!Abang!! Kenapa ni?Yes! Yes!..I do..love you ar..abangg..please abang jangan nangis..I know you ikhlas nak dengan sayang..Sayang lagilah ikhlas nak bersama-sama dengan abang..kalau boleh nak hidup together dengan abang..breathe with you..wake up with you, see the world with you..abang?..please stop this tear will you?”

   Haris memegang wajah Asyraff dengan kedua-dua tapak tangannya. Dia sebak melihat air mata itu jatuh di pipi Asyraff. Itulah kali pertama dia melihat wajah kacak dan maskulin milik Asyraff Joe Arfaz berair mata. Kekacakan yang bagi Haris mirip Thiery Peppin, seorang model underwear Gregg Homme. Haris menyapu air mata itu dengan ibu jarinya..Dia tersenyum manja melihat reaksi kekasihnya.
 “Ab..abang..Damn it! I should not cry in front of you..nanti sayang cakap apa lakk..abang nangis.”
 Asyraff mengusap wajahnya. Dia menghembus nafas dan berdehem untuk clear kan suaranya semula.
 “Ahh!..Sorry sayang..abang..abang just fall for you so damn much!!Baby..I need you..”
  “Yes abang..I know..I know that alright…Haris lagiiiii lah sangat perlukan abang..” Haris memeluk tubuh sasa milik Asyraff dengan perasaan yang sangat emosional. Dia berasa amat bahagia setiap kali Asyraff melafaz atau menunjukkan reaksi kasihnya pada Haris. Kali ini perasaan yang ditunjukkan oleh Asyraff sungguh sayu dan sentimental.Special. Beberapa detik kemudian, Asyraff mengangkat wajahnya dan memandang penuh serius tepat pada mata Haris Zalman. Dengan nada yang serius, dia berkata,
 “Please, promise me! Promise me you will not give your body or soul or your love to someonelse.”
 “With all my heart..I promise.”
 Asyraff baring disisi kekasihnya. Haris memposisikan dirinya untuk lena di sebelah Asyraff. Kedengaran nafas yang perlahan mula menenangkan fikiran masing-masing.Mereka terlena ekoran detik-detik sentimental yang baru sahaja dicipta dan dialami.

…..

Malam itu, Haris berada dalam biliknya. Asyraff telah menghantarnya pulang ke kolej kediaman sejurus selepas Maghrib. Mereka telah terlena sehingga senja. Haris berterima kasih terhadap Asyraff yang sudi meluangkan masa dengannya dan dia bertambah kasih pada buah hatinya tersebut. Dia bersyukur pada Tuhan kerana memberikan peluang bertemu, berkenalan dan kini menjalani hidup di universiti disamping kehadiran Asyraff Joe Arfaz. Haris hanya menghabiskan masa di biliknya melayari videoklip di Youtube. Hobi kegemarannya. Biasanya dia akan melayar videoklip workout routine ataupun videoklip artis antarabangsa. Ekoran ketiadaan televisyen di arasnya, dia hanya melayari Internet untuk mengisi masa terluang yang ada. Exam sudah berakhir dan dia hanya menghabiskan masa menyanyi-nyanyi sambil membaca komik grafik yang menjadi koleksi dibiliknya. Sambil itu juga berinteraksi dengan sms bersama-sama dengan Asyraff, dia amat gembira sekali. Selepas ini, dia kena rancang untuk cuti semester pulak. Kemana nak pergi, nak buat apa, dengan siapa belum lagi difikirkan. Tentulah dengan boyfriend sendiri benak hatinya. For now, Haris Zalman hanya nak relax dan unwind.
Sedar tak sedar, jam telah meunjukkan pukul 1 pagi. Haris leka dengan bacaan komik grafiknya. Sms terakhir dengan Asyraff belum terjawab. Mungkin kekasihnya itu sudah tidur. Sudah menjadi rutin, dia akan freshen up sebelum tidur. Dia pun segera pergi ke shower room. Kelihatan aras itu kosong dan amat sunyi. Terdapat sebilangan pelajar yang telah pun kembali ke kampung setelah paper mereka berakhir lebih awal darinya. Haris adalah diantara mereka yang masih stay di kolej itu. Sunyi sepi pulak malam tersebut. Di shower room, dia terjumpa dengan Farish yang baru sahaja habis menggosok gigi. Menyedari kehadirannya, Farish menegur.
“Eh! Bro..tak tidur lagi? Dah habis paper ke?”
     “Hey Farish..haha dah habis..bebas dah…hehe..awak lak camner?”
“Dah habis pun..awal lagi..cuma tak ada plan lagi nak balik.” Farish menjelaskan.
     “Oh yeker..hehe..emm saya mandi dulu k..”
“Orait!..”

          Haris bersiul-siul ketika ingin menuju ke salah satu bilik mandi di shower room tersebut. Hatinya tenang. Dia ingin mandi lama sikit cadangnya. Tanpa disedari, dari belakang, dia diekori oleh Farish. Tatkala Haris ingin melangkah masuk ke salah satu bilik mandi itu,tiba-tiba terasa belakangnya di tolak perlahan oleh seseorang dan dia tersentak.

“Eh!”
“Diam!! Aku cakap diam!!” Farish menolak perlahan belakang Haris agar dia juga dapat melangkah masuk ke bilik mandi itu. Pada ketika itu jugalah, Farish merangkul lengan Haris dari belakang membuatkan Haris termasuk ke bilik mandi itu dengan agak terpaksa.
“Eh!Bro!..Aku nak mandi ni,,eh!” Haris cemas dan dia sangat terkejut mendengar suara Farish dibelakangnya.
“Alah!Kejap je Haris. Aku pun nak mandi jugak..Shhhh.!!” Farish memegang lengan Haris seperti seorang polis inspektor yang menangkap banduan. Suaranya di rendahkan.
“Eh!Brooo..apa ni..ko  nak apa ni? Eh!”
“Shhhh!! Aku dah lama tengok gerak-geri engko ar bro!!Aku tahu ko ni apa!!" Genggaman itu diperkuatkan.
"Tolonglah..jangan buat macam ni..aku..aku..dah berpunya ar..please ar.." Haris merayu.
"Haha!!Berpunya ekk?Tu lagi aku suke tau! Hobi aku curik bf orang bro!!Gersang ar bro dengan ko.."
"Please ar  beb..nanti orang nampak..lepaskan aku.." Kedengaran suaranya bercampur tangis ketakutan.
"SHHH sayangg...takde orang kat shower tengah-tengah malam ni..shhh k..diam-diam aje..kejap je..buka tuala ko cepat!"
"Beb..aku..aku..tak nak..aku tak nak.."

       Terasa rangkulan itu semakin kuat dengan tusukan perlahan bahagian kelelakian Farish diantara punggung Haris disebalik tuala itu. Dia tidak berdaya dengan kekuatan pelukan yang memerangkap tubuhnya dari belakang. Tuala itu dijatuhkan dan kini bahagian belakang Haris terdedah habis. Farish menanggalkan tualanya pula. Dia mencium-cium leher Haris dengan degupan nafsu yang membuak-buak. Kejantannanya memuncak dan Haris dapat merasakan sesuatu yang licin pada celah-celah pipi belakangnya yang pejal itu ekoran tusukan kepala kelelakian si Farish yang rakus berdenyut dengan keinginan nafsunya diantara celah-celah nikmat itu. Kejantanan Farish mulai basah. Haris dapat merasakan nafas kepanasan nafsu Farish.

"Sedappp kan bro?Hmmm..tinggalkan bf ko ar bro..Ko milik aku skang."
"Tidakk..pleasee Farish...aku..tak nak buat ni..nooo." Haris cuba melepaskan pelukan itu.

      Sebelah tapak tangan dilekapkan pada mulut Haris. Air matanya mula mengaburi pandangan dalam shower room itu...

"Argghhmmmmmmmm" Tidak terdaya Haris.
Farish mula memasukkan kelelakiannya dicelah-celah belakang Haris. Haris merasakan kejantanan Farish sudah mula menembusi tubuhnya. Dia tidak percaya ini semua bisa belaku. Dia cuba untuk memusing badannya tetapi lekapan tubuh Farish sangat kuat dari belakang. Suara dan kepedihan yang dirasakan tidak kedengaran dek Haris. Dia menangis. Air matanya mengalir.
        Farish memulakan ritma kejantanannya. Ekoran nafsu serakah yang dimiliki, dia melajukan tusukan itu membuatkan Haris mengeluh kesakitan disebalik tapak tangan yang menutup mulutnya. Air matanya membasahi tapak tangan itu. Lekapan pada mulutnya diperkuatkan.
“Ko dengar sini baik-baik Haris Zalman! Aku nak ko tinggalkan bf ko..Shhhh..ok? Kalau tidak, aku akan bagitau semua orang kat kolej ni…siapa kau dan siapa Asyraff!!Ko dengar tak!”
Haris tekejut mendengar kata-kata itu. Bagaimana bisa dia mengetahui nama Asyraff? Fikirannya kabur kerana situasi yang sedang dialaminya itu yang mengejutkan dirinya sendiri.
“Ini adalah amaran pertama dariku Haris Zalman. Ko tau tak, aku taiko tau..di area KL ni..aku kenal semua PLU yang ada di kampus ni ar bro!!Ko nak ke..nama ko tercemar?Emm?Budak gay buat songsang dalam shower room..hehehe” Farish menambah tusukan jantannya dengan kata-kata itu. Haris bertambah tidak bermaya. Dia hanya dapat mendengar dengan kesakitan yang dirasakan.
“Mulai esok, aku nak ko jadi milik aku. Aku lepaskan ko sekarang. Next time ..hehhehehe ko taulah!”

Farish segera mengeluarkan kejantanannya itu dari tubuh Haris. Masih berdenyut kencang. Dia mengenakan semula tuala hitamnya. Nafasnya kencang. Dia mencekak pinggang berdiri seperti sarjan komando yang baru sahaja mendenda anak buahnya.  Haris rebah terlutut ke lantai bilik mandi itu. Nafasnya kencang. Dia terasa pedih sekali.

“Ko nak mandi tadi kan? Nah aku biarkan ko mandi..Ingat..amaran aku..”

Farish membuka air pancuran itu dan kesejukan air melimpah jatuh ke atas belakang Haris. Tubuhnya tergamam dan dia terbisu ekoran peristiwa yang dialaminya. Dia menahan sakit.
Farish keluar dari bilik mandi itu dan dia melihat sekeliling. Tiada orang. Dia ketawa kecil.
Haris cuba dengan kekuatan yang ada untuk berdiri perlahan-lahan dan mengunci pintu bilik mandi itu dan esakannya bertambah. Dia melajukan air pancuran itu agar suara trangisannya tidak kedengaran. Dia rebah terduduk bersandar disitu.Dia mengerang kesakitan sambil memeluk tubuhnya sendiri.


"Ab..ab..abangg..urgghh..tolong..Ris..arrghh..tolong bang.."




11 comments:

  1. yeah!!! dh kembali....awesome bro!

    ReplyDelete
  2. huh! like it bro.. terbaikkkk

    ReplyDelete
  3. Welcome back, story terbaik haha

    ReplyDelete
  4. Wow! Bro! Kemain lg erotik .. Ahahaha

    ReplyDelete
  5. hehehe... makin rancak... keep it up abg!

    ReplyDelete
  6. penuh emosi!! i like!!

    please haris jangan tinggalkan asyraf!!

    ReplyDelete
  7. Kesian hariss.. uhuhu,... asyraf tu pon x rasmi lagi kan? heh

    ReplyDelete
  8. bro...
    aku bru je bkak blog kau ni, n trus follow crita haris ni...
    please jgn biarkn story ni trgntung...

    aku dh start feeling baca story ni...
    haha..

    ReplyDelete
  9. cant deny that u r a good writer.. :D

    btw, please visit my blog too..

    http://di-satu-sudut.blogspot.com.au/

    ReplyDelete