Friday 25 May 2012

Episod #18 Siri "Biarkan Aku Menyayangimu, Bro"


     Haris menghantar teks ringkas itu menerusi Samsung Galaxy SII yang dimilikinya. Dia merasa sangat hiba. Pahit sekali kenangan malam itu. Sakit yang dirasa masih segar diingatan. Paksaan Farish pada tubuhnya menyebabkan dia mengalami igauan emosi. Sering terjaga pada malam hari dan terbayang-bayang kenangan di bilik mandi pada tengah malam tersebut. Teks yang dihantar kepada Asyraff berbunyi;

Abang Asyraff, Ris rasa tak dpt lagi bersama abang. Kita kawan aje ek. Ris tak sesuai dengan abang.

     Haris menitis air mata dan menangis teresak-esak sendirian di dalam biliknya. Basah pipinya. Telefon bimbit itu berbunyi menandakan satu pesanan ringkas telah masuk. Dia membacanya;

Eh!!Apa pulakk ni Ris? Kenapa ni? Sorryla..abang tak dapat jumpa syg 2-3 ari ni..abang kena jumpa supervisor..

     Dia tidak membalas mesej Asyraff tersebut. Hatinya terasa amat pahit dan sakit sekali ekoran keputusan yang dibuatnya. Ekoran provokasi Farish. Amaran yang diberikan pada malam itu masih jelas terngiang-ngiang di telinganya. Baru sahaja siang tadi dia terserempak lagi dengan Farish tatkala Haris ingin pergi mengambil air di water cooler di hujung koridor. Farish sedang menuju ke bilik mandi. Dia pun pergi ke arah Haris lalu menyapanya.Perbualan singkat mereka terimbas difikirannya..
...

“Eh!Haris..apa khabar? Ok tak ni?
   “Eh!..Fa-Farish..baik..”
“Macam sakit aje? You ok ke?”
   “Ok..aku nak ambik air jap”
“Oh nak ambik air..”

     Tiba-tiba Farish mendekatkan mukanya pada Haris dan berbisik di telinga Haris membuatkan degupan jantungnya kencang.

“Ingat amaran aku bro! Kau tau kan apa akibatnya kalau kau tak ikut cakap aku. Ko milik aku skang..
Lepas ambik air minum..ko nak air aku pulak tak? Air mani..”

    Ucapan dua perkataan terakhir itu membuatkan Haris terkejut. Dia membuang muka ke arah lain. Nasib baik tidak kelihatan penghuni-penghuni lain pada ketika itu. Dia segera ke water cooler tersebut dan cuba tidak mengendahkan Farish yang tersenyum sinis.
“Ok Haris. Jumpa lagi ..ok” Farish tergelak kecil dan berlalu ke bilik mandi.

    Perbualan itu bermain-main dimindanya. Kusut pemikirannya. Apa yang telah berlaku pada dirinya sungguh dikesali. Bagaimana hendaknya dia ingin menyuarakan isi hati yang diulit amaran keras oleh Farish itu. Haris Zalman mengeluarkan air mata yang amat sakit. Deras dan dia seolah-olah bingung tanpa bicara. Hatinya menjadi gusar. Gulana melanda jiwa. Adakah dia akan mengikuti kata-kata Farish? Dia tidak tahu. Dia tidak mahu apa-apa berlaku pada Asyraff. Teman lelakinya itu. Ah! Adakah dia masih teman lelakinya? BFnya? Haris cuba menenangkan fikiran. Telefon bimbit itu berdering. Tertera nama dan muka Asyraff pada skrin. Haris tersentak dari lamunan tangisnya. Dia berdegup kencang. Dia memberanikan diri untuk menyambut panggilan itu. Dia berdehem beberapa kali untuk membasahkan tekaknya. Kering akibat esakan tangis yang ditampungnya sejak sekian tadi.

“Hello”
“Hello..Assalamualaikum sayang…abang ni”
“Waalaikumsalam bang. Hai..emm..kenapa call ni?”
“Eh!?Takkan tak leh kot. Bf sendiri pun tak leh call ke..sayang? Kenapa mesej macam tu tadi?
“Er..eh..mesej apa? Emm”
“Kenapa suara sayang ni? Is something wrong Ris? You’re ok? Sayang?”
“I..I’m fine..abang..please..jangan call sayang ek..sayang em..busy sikit..ada keje nak buat”
What? Sayang? What’s wrong? Did I do anything?”
No..tak..emm..please..janganlah call sayang ok..if..if you love me..jangan call..dah..please
What?? Haris? Are you ok? Sakit ke apa ni? Kenapa cakap macam ni?!”
Just..please lah ..tak faham ke..jangan call saya lagi..ok!”
Pada saat itu juga, suara Haris Zalman pecah seperti kaca. Suara yang cuba dikawal dengan ketenangan yang kurang mencukupi dek tekanan emosi yang dirasakan tidak memadai.
“Sayang? Kenapa cakap dengan abang macam tu? Apa ni?? Kenapa ni?”

Haris menekan butang ‘end call’.

     Hatinya berkecai dengan lontaran kata-katanya sebentar tadi. Tidak sanggup untuk dimainkan semula di kotak mindanya. Tiba-tiba, kedengaran pintu biliknya diketuk. Haris cepat-cepat mencapai tuala gymnya di kerusi dan mengelap wajahnya yang basah dengan air mata. Dia tertanya-tanya sejenak siapakah yang datang itu. Dia pergi membuka pintu. Hatinya bertambah kencang dan dia terkejut apabila melihat diri Farish pada muka pintu biliknya. Tersenyum lebar pada Haris. Dia menghulurkan headphone yang telah dipinjamnya dahulu. Haris mengambil dari tangan Farish. Farish berkata,
“Aku nak masuk jap..boleh?”
“Er..ok..”
“Terima kasih”

     Farish memasuki bilik Haris. Dia mengunci pintu bilik itu dari belakang. Haris cepat-cepat berpaling dan cuba berfikir apa yang perlu dijadikan alasan agar dia tidak perlu bersemuka dengan lelaki itu. Kini dia di dalam biliknya. Berani sungguh dia ingin melangkah masuk. Benak hatinya, ingin sahaja dia menumbuk muka Farish pada saat itu namun, gelora jiwanya amat kuat. Dia tidak terdaya.

“Kau masih ingat …lamaran aku? Emm..Haris Zalman?”
Haris meletakkan headphone itu di atas mejanya. Dia duduk tidak tahu hendak melakukan apa-apa.
“Jangan berpura-pura dengan aku ar bro..ko nak lari kemana lepas ni? Kita kan dah jadi couple
Haris memandang wajah Farish dengan raut yang berkerut. Dia memberanikan dirinya bertutur dengan Farish,
“Apa ko nak dengan aku Farish? Aku dah cakap kan..Aku ada bf..Asyraff bf aku..”
Suaranya di perlahankan kalau-kalau jiran sebelah kedengaran. Matanya berlinang.
Farish mendekatinya. Dia meletakkan kedua-dua tangan pada bahu Haris. Dia berbisik,

“Shh…jangan cakap kuat-kuat Haris..nanti satu blok tahu ko ni siapa..gayboy
“Ko nak ke,,emm? Aku sebarkan berita ko dengan Asyraff berkapel?”
“Atau ko nak ke..aku ..’masuk’ lagi dalam ko..macam malam tu?”
“Kalau ko nak..sekarang pun boleh gak..aku..aku tengah..horny ar..bro”

    Kata-kata Farish itu menambah air mata Haris Zalman. Sakit hatinya mendengar suara Farish yang membuatkan telinganya berdengung dengan ucapan itu. Farish dengan tiba –tiba mencium pipinya.Haris berdiri dari kerusi dan cuba ingin keluar dari bilik itu tetapi tindakan tangkas Farish memeluk badannya memerangkap diri Haris pada saat itu juga. Kencang degupan jantungnya. Hatinya bergelora.
“Shh…diam! Aku tak mau ko buka mulut. Ko mau aku jerit? Senang je kalau ko nak semua orang tahu apa kita buat dalam bilik ni sebentar lagi..so..I suggest you to keep quiet!..”
“Apa ko nak buat ni?”

     Rangkulan dan pelukan Farish bertambah kuat. Haris cuba melepaskannya dengan kekuatan yang ada. Namun, pelukan lengan dan cengkaman badan Farish yang juga serba fit itu lebih kuat dari diri Haris. Dia ketakutan.

Please..Farish..aku..aku sudah bagitau Asyraff..agar jangan call aku lagi..please..aku tak nak ar”
“Shh..diam aku cakap..ok..baguslah..kini..kita akan bersama macam couple..”

     Farish mencium leher Haris. Nafsunya membuak. Haris menelan air liur dengan air mata yang mengalir. Terasa pahit. Farish berkata,
“Baring..jom baring..”
No…aku tak nak ar..nanti orang dengar kat sebelah..Farish..please” Haris cuba untuk merayu agar situasi itu dihentikan segera. Dia merasakan yang Farish bakal ‘menjamah’ dirinya lagi.

     Suara Haris dalam tangisan itu kedengaran serak sekali. Dia cuba memperlahankan suaranya dengan kudrat yang ada dalam rangkulan Farish yang bernafsu dengan tangannya sudah mula meraba-raba dan memicit-micit dada bidang Haris. Pada ketika itu, Haris menyedari yang dia sedang berseluar pendek seperti kebiasaaan di dalam bilik. Dia menyesalinya apabila Farish menggesel-gesel sebelah pehanya pada peha Haris.

“Ahhh sedap bro…please..jom ar..kejap je..baring kat katil ko..kejap je”
“Farish..aku..tak nak..”
“Shh…jangan nangis sayang..jom..kejap je”

     Farish memeluk erat tubuh Haris dari belakang dan memposisikan tubuh Haris agar tertiarap di atas katil itu. Haris tidak terdaya melawan tindakan Farish itu. Kini, tubuhnya berada di atas katil dalam sekelip mata dan Farish berada di atas belakangnya. Dia terasa seolah-olah tidak berdaya menahan tindakan itu.

“Kejap je sayang..please…”

      Farish menggesel-geselkan kelelakiannya disebalik seluar jeans yang dipakai. Butang jeans itu di bukanya dengan cepat. Dia tidak tahan melawan nafsunya. Seperti sang singa yang bakal menjamah mangsanya, Farish bernafas kencang dan menarik turun zipnya. Setelah itu, dia menanggalkan seluar pendek Haris.

Please..Farish..aku tak nak..jangan..”
“Shh..diam aku cakap!..”

    Farish tergelak kecil apabila melihat underwear merah yang dipakai oleh Haris. Seluar pendek itu telah ditanggalkan ke pengkal betisnya. Haris tidak dapat bergerak atau berbuat apa-apa ekoran keadaan tubuhnya yang dicengkam dengan tubuh Farish dari atas. Belakangnya terasa sakit. Farish memasukkan tapak tangan ke dalam seluar dalam merah itu.
“Ahh..heaven bro…aku suke underwear merah…aku suke sayang”Bisikan suara itu kedengaran pahit pada telinga Haris Zalman.
“Farish…tolong…jangan…”

    Degupan jantungnya, semakin rancak, Farish menanggalkan pula seluar jeansnya dengan perasaan yang tidak sabar. Dia ingin merasa diri Haris lagi. Kali ini dia bersunguh-sungguh ingin ‘merasa’nya.
“Aku nak ‘masuk’ jap ok..aku nak masuk dalam diri boyfriend aku ni” Ucapan kata-kata Farish bertukar bisikan nafsu dirinya.

Air mata Haris mengalir di atas bantal itu.


7 comments:

  1. erk ~ 1st to comment :D

    Wow. Baru nak feeling kena kumpul lak sehingga sambungan episod seterusnya.

    Good job bro. Predictable but the thrill is always there...

    ReplyDelete
  2. arghhhh... geram je rasanya si farish tu...
    xpe2... sambung cerita...
    sudah semakin rancak!
    good job abg!

    ReplyDelete
  3. finally...penat ok tunggu sambungan
    so pls jgn malas2! sila rajin sikit tulis tuh huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow
      marahhh..
      cik abang oi...bukan senang nk dapatkan plot yang hebat

      kena sensasi di setiap episod

      Delete
    2. mana tak marah, dah lama sangat menunggu.
      geram tambah terangsang lagi ada setiap kali nk tgk #18 tu..

      teruskn bro..

      Delete
  4. Huh..
    Finally dpt juga meneroboskan diri ke blog u bro :)

    ReplyDelete
  5. baik cerita ni .... marah dan stim ada ... marah kt watak Farish ... stim bila bab ke rogol hehehehee

    ReplyDelete