Tuesday 5 July 2016

Ko layan gak blog aku beb?

asalamualaikum bro
Mula-mula aku nak ucap terima kasih sebab suka tengok blog aku. Blog ni sekadar suka-suka saja beb. Aku tak akan pernah kenal kamu semua namun bila tengok ada yang nak layan blog aku ni, aku hargai. Aku bikin blog ni sebab nilah satu cara bagi aku lepaskan gian aku terhadap naluriku sendiri. Kita tak mungkin bertemu, tetapi percayalah, aku hargai jika ada walau sebutir zarah kesukaan kau untuk layan post aku. Aku seperti kau juga. Melalui blog ni, aku bisa kongsi apa aku nak dari segi pemikiran aku dalam sudut seksualiti. Lelaki juga perlu rasa seksi serta sensual beb. Jika ada yang kau tak berkenan, tak usahlah layan blog aku. Aku tak paksa. Aku berblog semula sebab aku takde pun fuckbuddy ke, geng orgy ke, bercf ke, lepak sampai larut malam ke dengan bf, dating dengan ons ke apa ke, takde. Aku sendirian berhad harungi gelora lautan seksual ni bro. Aku hargai sesiapa yang boleh faham melalui apa jua post aku di blog ni. Sungguh, jika kita bersua, pasti kau akan terkejut dengan sikap pemalu aku sambil menghirup kopi panas. Dunia naluri aku tak mudah. Blog ni, sekadar platform untukku menonjolkan sentimentaliti. Bila tengok kuantiti pengunjung sekarang kat blog aku, aku senyum juga. Terima kasih bro. Love you.

"..The monsters running wild inside of me"~Faded by Alan Walker

XoXoX
Alb

4 comments:

  1. ada masa nak luahkan naluri agak tak stress ... sikap pemalu bila kali pertama jumpa aje
    bila dah biasa hilang la pemalu tu

    ReplyDelete