Friday, 1 July 2016

Hello from the other side

Hi bro & my sexy journal,
Lama tak jenguk blog suka-suka aku ni. So nah, nak kasi tunjuk my bulge..hehe. Fetish pulak dengan my bulge bro..tiap kali pekena trunk merah ni, memang cepat stim dibuatnye. Sekarang tengah cuba urut batin. Saje nak mantapkan. Malas nak cari tukang urut. Ada satu ustaz kat shah alam tapi poyo je bila kite tanye pasal urut batin. Nasib baik dapat tengok video urut lain kat FB dan tumblr aritu. Dapat praktis. Tukang urut pun bukan magician sangat. Baik buat sendiri. Ade minyak tapa dah boleh urut. Sekarang dah besar sikit. Bolehlah cukup rase. 




5 comments:

  1. perghh,padu bro!
    apa nama profil Tumblr yg ade video urut tu? nak try jgak urut sendiri.

    ReplyDelete
  2. jika malas nak urut .. ada 2 cara selain urut ... satu pakai pam .. sebelum pam sapu minyak tapa tu .... cara kedua ... rendam batang tu dengan air suam .. suhu umpama kolam air ... rendam 10 @ 15 minit .. sapu minyak tu dan urut ... minyak tu akan cepat resap ..jika pakai pam ... jangan over sangat pam

    ReplyDelete