Tuesday, 15 March 2016

Grindr

Dear journal,
Outstation je, sah Grindr aku ni banyak beep. Tapi tak semua aku boleh nak meet and greet. Ada yang aku rasa nak date jugak tetapi hati aku tak macam dahulu. Dah keras daripada nak keluar bilik dan jumpa orang. Bayangan silam masih ada. Tapi dia jugalah my guardian angel. Bukan sesiapa namun, kuat melindungi niat nafsu dari menular. Aku duduk hotel, senang je nak ajak satu persatu ni, tetapi aku tak boleh. Sifat aku mungkin hendak sentuhan orang tapi, jiwa aku masih utuh menidakkan. Kalau ikutkan hati, memang nak jumpa. Tapi saban kali jualah, aku tak akan jumpa. It is fine bro. I AM LIMITED EDITION. Where I come from, such quantity of messages are scarcely seen or impossible. So I will not simply open my door to anyone. I built my fortress deep and solid. Still waiting for a guy to kiss me and melt it but so far noone is possible. So, bro, can you handle this provocative need like mine? 
                                               
   

2 comments:

  1. dengan postkan bentuk badan awak .... pasti ramai nak jumpa dan beromen dengan awak ... dari muda sampai tua ... nak test awak hehehehe

    ReplyDelete