Tuesday, 15 March 2016

069

Hi bro
Sometimes, aku layan video-video onstage dan backstage bodybuilding. Kalau yang weigh-in paling aku suke. Boleh tengok spender yang dorang pakai. Aku jumpa video youtube ni. Syok. Gold's Gym Jakarta bodybuilding event. Suka tengok bodybuilder bertag nombor 069. Nombor dah sedap, 69 hehe. Lagi sedap, trunk dia. Sexy dan berbonjol besar. Rupa pun ok. My taste. Dorang ni juara bodybuilders dari Indonesia. Macam lagi elok dari yang Tegap punya kat FB. Suka tengok mamat tu. Aku horny tengok. Dia lah yang paling menonjol dari segi bonjolan bawah tu. Bodybuilder trunk merah tu pun not bad. Macho. Tapi aku terpancut dengan yang bodybuilder tag number 069. Sedap. 
       
                                                  "Tag 069, bodybuilder ketiga dari kiri"
           
       
                                                 "Big bulge bro. Bodybuilder trunk merah pun ok"

       
           
       
                                                          "Sedap tengok bulge 069 ni"

        
Tak pasti siapa bodybuilder ni tapi, badan dah ok bagi aku. My new inspiration :-) whoever you are, Semoga dia terus mantap. Keep the tight and sexy bulge! You make me cum bro. Luv it!

No comments:

Post a Comment