Wednesday, 10 February 2016

Sedap spender nih


Hi bro
Hari ni, aku pegi keje pakai spender Skinxwear kaler ni. Fabrik lembut dan bikin aku horny cepat bila pakai. So, aku snap sikit untuk perkongsian imaginasi korang. Memang fetish spender betul aku ni. Suka nak snap pic spender. Kat luar tu for sure bro ada jugak yang minat tengok jantan berspender kan. Jangan nak tipu. Normal lah, lelaki seperti aku, berfetishkan spender dan bila pakai rasa ghairah semacam. So..jom apa tunggu lagi beb! Main tanggal-tanggal ar. 

                                                                          "Kepala babybro"

 

4 comments: