Saturday, 13 February 2016

Cincin & Boxer

 
Hello again journal,
What's up bro? Aku nak post dua kisah. Furst about my vibrating cockring.Today aku dah try cockring aku. Syok. Sedap. Seronok. Pas workout je, aku try dalam shower. Fuh. Getaran dia beb, kalaulah korang tengok, pasti terangkat. Mula-mula aku sarung kat pangkal kote. Pastu aku eksperimen kat sepanjang batang aku. Batang dah aku pam sikit, so tebal. Last sekali aku sarung cockring tu kat leher takuk kepala kote aku. Best bro. Arggg tak tahan. Beberapa ketika aku gentel-gentel nipples aku slowly and steady. Fuh beb. Arggghh. Mazi terus keluar bro. Aku tak tahan aku duk dalam shower tu sebab nak rase kepit kontol dengan peha aku. Stail baru beb. Cincin tu bergetar sedap kena pulak kat spot paling sensitif kat bawah kepala kontol. Argghh bro. Sesambil nipple di gentel lagilah. Full force nikmat dia beb. Time tu aku biar je shower water membasahi body dan otot aku.Oh! sedap bro suam-suam feeling dia. Tambah pulak aku kepit batang in between my leg. Fuh beb, rasa dia tak tertahan dengan nipple playing, batang bergetar, cockring mencengkam manja takuk kote, sedap bro. Hands free style. Vibrating on. Apa lagi, terpancut air mani macam air pancuran bro. Bayangkan tu. Ah sedap bro!
                                                              "..ah beb...nikmat"
Second story. Aku suka dah beli boxer. Tadi aku shopping sikit. Boxer yang sedap dipakai ialah jenis fabrik lembut cotton. Yang soft je tu. Koleksi boxer aku tak banyak, tapi cukuplah setakat ni. Aku minat spender bikini atau tanga style tapi boxer sekadar nak pakai. Aku kat rumah pakai boxer je. Sikit lagi bogel ar. Jom beb, kita berboxer. Kalau ko ade, for sure kite tak kuar bilik. Jom tukar-tukar boxer bro. Cium bau boxer suke tak? Suka tengok kaler-kaler boxer ni. Smart. Sedap. Sensual. 
                                                
                                                      "Can't get boxer out of my head"




2 comments: